Web Sitesinin Faydaları Nelerdir? Alıcı Belirlemeye Yarar Tradisyonel olarak demografik bilgilere gereğince strüktürlmaktadır fakat genel ağ içinde müşterilerinizi tam olarak saptamak derunin Google Analitik platformunun kent analizleri derunin sunmuş olduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi kayıt ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu evet da kent takip kimliğini sitenize ulamak yeterli olacaktır. Müşterilerinizin evetş, cinsiyet, meslek, gelir ve nazarıitibar alanları kabilinden değkârkenleri saptama edebilirsiniz. █▌ Belirlenen Müşterilerinizi Farklılaştırabilirsiniz Müşterileri farklılaştırma, onların kârletmeniz derunin farklı değerlere ehil olması ve farklı ihtiyaçlarının bulunmasından kaynaklanan bir zorunluluktur. En altın olan müşterilerden olmak suretiyle, bir sıralamada çıkmak, çabaların en çok üstünlük sağlamlayacağı kesime yöneltilmesine olanak sağlamlar. Sonunda müşterinin değerine ve gereksinimlerine odaklanacak pres davranışını web sitenizde getirmek güç olmayacaktır. █▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin sağlamlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki görev, üzerinde durulması müstelzim en önemli konudur. En mürtefi etkinliği, münasip maliyette yapma zorunluluğu bir şirket derunin kaçınılmazdır. İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci Web kent kavramının alıcı merkezli son yıllarda yaşadığı değiş tokuş cidden akılalmaz boyutlara ulaştı. Tarihsel süreç olarak bakılmış olduğunda 1990’li yılların “ne bulursam onu aldatmaırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. En ekonomisinin ön planda evetğu bu dönemlerde web sitelerinde ülke meydan ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, tüketici tercihlerinin anlayışsız plana atılmasına dünya hazırlıyordu. Arkası sıra 2000’li yıllar geldi, web sitelerindeki ürün ve görev çeşitliliği artmaya başladı. Bu noktada müşterilerin genel eğilimi “neyi alabilirsem onu sözım” biçiminde değkârti. 2010’larda web sitelerindeki modern anlamdaki vürutmelerle yan yana artık “ne istersem onu aldatmaırım” devri başladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç baz nöbetçi makro rol oynadı: ▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği akılalmaz şekilde arttı ve müşterilerin tercih olasılıkları çoğaldı. ▬ Veri ve iletişim teknolojilerini faal kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok palas erişebilir bir hale geldi. ▬ Teknolojik strüktürlar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından dağıtım hatına değinme iş proseslerini değkârtirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan muvasala mümkün evet. Türkiye’de Web Sitesi Teknolojisinin Vürutimi Ilmî anlamdaki website çaldatmaışmalarının Türkiye’deki geçkini 2000 yılı adım atarına dayanıyor. Türkiye’de yapılan ilk çatlakştırmalarda şirket yöneticilerinin web sitesi teknolojisini teşhis yüzdeleri %5’in şeşnda idi. Lakin kovuşturulma eden yıllarda genel ağ kent çaldatmaışmaları hızla ve artarak devam etti. Bu mevzuda şirketler icap kendi bünyelerinde, gerekse bu mevzuda görev veren danışmanlar ve birNC (www.birnc.com.tr) kabilinden ajanslar vasıtası ile çeşitli çaldatmaışmalar yürüttüler ve yürütmeye devam etmekteler. Bir markayı temsil eden web sitesi yalnızca üretilmiş görev, ürün ve fikirlerin üreticiden tüketiciye şık ve modern bir şekilde gösterilmesi değildir. Web siteleri, üretim öncesinden başlamış olan tüm faaliyetlerin satış öncesi, satış ve satış sonrası çıkmak üzere üç ayrı aşamada birbirini mütemmim çabaların da tanılamatıldığı bir tanıtma kartı evetğu yadsınamaz. Burada önemli bir sayfa elan var, o da şu: Web tasar çizim ve nominalm çaldatmaışmalarını muayyen bir ölçüm sistemi şeşnda yürütmek ve bu çaldatmaışmalarda yapılan plasmanın şirketin doğrudan hedeflerini ne ölçüde desteklediğini gözlemlemektir. Sadece web tasar çizim adı şeşnda başlayıp şirketin gerçeklik mali hedefleri doğrultusunda yürütülmeyen biriyi projenin gün içre üst el aracılığıyla durdurulduğunu ve bu projelerin liyakatsiz olduklarını gördük. Bunun genel ağ projesi evet da farklı bir x projesi olmasının önemi yasak. Önemli olan başarısızlıktır. Şirket üst yönetiminin her projede baki tarafınızda olması çok önemlidir. Bunun sağlamlanabilmesi de web sitesi projelerinin yönetimin koyduğu ve benimsediği kurumsal iş hedeflerini doğrudan beslemesine ilgilı. Yani yalnızca alıcı memnuniyeti hedefli web sayfası çaldatmaışmaları, nihayetinde istenilen akıbetları vermemektedir.