Tilki SEO

SEO (Search Engine Optimization) ve SEM (Search Engine Marketing), dijital pazarlama dünyasında sık sık kullanılan iki konsept. Ancak bu iki konsept mevzuya hakim olmayanlar açısından birbirine karıştırılabiliyor.

Özellikle online kırmızıışdoneş firmaları ve internetten satış yapan e-tecim siteleri muhtevain nazik olan bu iki konsept, yeni kitlelere erişebilmek ve pazarda öne çıkabilmek namına önemlidir. Her iki konsept da web sitelerinin taharri motorlarındaki görünürlüğünü artırmaya yardımcı olur, ama aralarında çeşitli farklar bulunur.

Bu nedenle bu hatmızda ahit ahit birbirine karıştırılabilen SEO ve SEM arasındaki farkları anlatacağız. Öncelikle SEM teriminı bir zaman elan hevesliçalım ve beraber inceleyelim.

SEM: Kontrol Motoru Pazarlaması

SEM (Search Engine Marketing) ya da Türki olarak Kontrol Motoru Pazarlaması, markaların taharri motorları üzerinde elan görünür ve elan ulaşılabilir olması muhtevain meydana getirilen çkırmızıışmalara denir.

Kontrol motoru reklamcılığı olarak da tanılamamlanan SEM, taharri motorlarında ücretli reklam çalımı gerçekleştirilerek web sitelerinde trafik peşışı hizmetlemlerinin hepsine denir. En pop ve kesif kullanılan SEM aracı ise Google Ads’dir.

Bellik bilinirliğini ve bellik değerini artırmaya müteveccih bir çkırmızıışma olan SEM, alıcı kitlesini yükseltmek açısından da oldukça önemlidir. Başkaca SEM çkırmızıışmaları ile trafiğinizi entelekt ilave şansı yakalayabilirsiniz.

Kontrol Motoru Optimizasyonu olarak da aşina SEO çkırmızıışmaları ise SEM’in bilakis ücretsiz çkırmızıışmalardır. SEM makul bir bütçe muhtevain verilen reklamları kapsarken SEO çkırmızıışmaları makul anahtar kelimelerde lafıcı bir yükseliş elde kılmak muhtevain meydana getirilen çkırmızıışmalardır. Elkızı, bu hakkındalaştırmayı bir zaman elan hevesliçalım.

SEM ile SEO Arasındaki Farklar

Öncelikli olarak SEO ve SEM çkırmızıışmaları arasındaki ayırt; yukarıda da belirttiğimiz üzere SEM’in belirli bir ücret hakkındalığında, SEO’nun ise muhtevaerik üretim maliyetleri hariç ücretsiz şekilde mimarilabilmesidir. Kısaca SEO muhtevain en ilkin içinde ne olduğu üretirken harcanan maliyet dışında başarım göstermesi muhtevain yeni bir ödeme mimarilmaz.

Bunun dışında bir önemli ayırt da hızdır. SEM çkırmızıışmalarında sonucu elan hızlı şekilde elde edersiniz ve trafiğinizi endamsız müddet içinde artırabilirsiniz. Bunun bilakis SEO çkırmızıışmaları ise uzun soluklu çkırmızıışmalardır. SEO çkırmızıışmaları yaparken uzun vadeli şekilde düşünmeli ve sitenizdeki iyileştirmeleri aşama aşama yapmalkaloriız.

Bu iki dijital pazarlama konseptı arasındaki bir diğer önemli ayırt da doğallıktır. SEM çkırmızıışmaları ücretli reklam çkırmızıışmaları başüstüneğu muhtevain doğallığa odaklanmaz, hızlı sonuç almaya odaklanır. Ancak SEO çkırmızıışmalarında bu mevki değişikdır. SEO çkırmızıışmaları elan tabii uygulamaları kapsar ve sitenize elan örgensel bir trafik temizışı sağlamlar.

Bu iki konsept, muhtevaerik itibarıyla da çeşitleme gösterir. SEO çkırmızıışmalarındaki muhtevaerikler kullanıcı deneyimini artırmaya ve kullanıcıların Google sorgularını vermeye yöneliktir. Kısaca elan çok kullanıcı faydasına odaklıdır. SEM çkırmızıışmalarında ise nişangâh elan ticari başüstüneğu muhtevain muhtevaerikler SEO çkırmızıışmalarındaki kabilinden olmayabilir.

Ancak bu ummak bileğildir ki SEM muhtevaerikleri kalitesizdir. Sadece iki konsept arasındaki muhtevaerik konseptleri ve odaklar değişikdır. Başkaca belirtmekte yarar var: Bu iki kavramdan biri diğerinden elan esen ya da elan üstün bileğildir. Markaların pazarlama stratejilerine ve gereksinimlerine bakılırsa ikisinden bile faydalanılabilir.
Alfabemızın burada sonuna geliyoruz, fakat okumaya devam kılmak istiyorsanız Pandemi Sürecinde Değişen Yoğaltıcı Davranışları: Dijital Dönüşümün Yükselişi hatmıza geçebilirsiniz.

https://tilkiseo.com/

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir