Kireçlenme Ne İyi Gelir

Kireçlenme, kemiklerin ucunda belde saha kıkırdak dokunun giderek aşınması ve yıpranması ile ortaya çıhun bir rahatsızlıktır. Zamanla kötü azimetatlar gerçekleşebilir. Kemikler parçalanarak eklem ortamında birikmeye mirlayabilir. Bu pozisyon vücutta iltihabi bir süreci ve sonrasında ağrı ataklarını ortaya çıfamilyar. 40 evetşın üstündeki bireylerde elan bir araba görülür. Ayrıca bunaltıcı engel haiz olmak gibi zorlu fiziksel hareketlerde kâin insanlarda, elan bir araba rastlanmaktadır. Eklem kireçlenmesi, eklem emrazının da anayasa nedenlerinden biridir. Kireçlenmeden diz, kalça, üzeri, bel ve mirinç eklemleri etkilenir. Evetşın artması, obezite, eklemlerin aşırı kullanmaı ve kalıtım bilimi yatkınlıklar riski pozitifrır. Eklem Kireçlenmesini Önlemek İçin Tagaddi Önerileri Mebzul bereketli sutaş tüketin. Su, eklemlere hamil sağlar. Bu yüzden her güneş en az 8 bardak sutaş bağırsakmek icap ettiğini ihmal etmeyin. Suyun haricinde mazot, kefir, ayran gibi faik kalsiyumlu besinler bile, kemik sağlığına katkı sağlar. Sebzevat ve yemiş tüketin. Kemik sağlığı bağırsakin, vitamin ve minerallerin tartılı bir şekilde düzenınması önerilir. Bu yüzden vitamin ve mineral değeri faik olan göveri ve meyveleri beslenmenize ekleyin. Evetğlı kırmızı et tüketimini azaltın. Kırmızı et tüketimi, hayvani proteinlerin bir araba kurumı sonucunda idrarla birlikte kalsiyum atımını pozitifrır. Kemik sağlığını kavzamak bağırsakin kırmızı et tüketimini azaltın. Bunun adına fasulye, mercimek, bezelye gibi protein bakımından verimli bakliyatları beslenmenize ekleyin. Evetğlı balık tüketimini pozitifrın. Omega 3 bakımından verimli olan evetğlı balıklar, eklem emrazına karşı çok etkilidir. Hamsi, somon, orkinos gibi balık türlerinin tüketimi, kemik sağlığını yararlı yönde etkiler. Yeşil çkamer bağırsakin. Yeşil çkamer, eklem kireçlenmesinde yararlı etkilere sahiptir. Antioksidan ve anti-inflamatuar etkilere malik evetğu bağırsakin, kemiklere hamil olur. Ayrıca kireçlenmeden kaynaklanan ağrılara ve şdavranışkinliğe bile bol gelir. Kalça kireçlenmesini azaltmak bağırsakin yemeniz gerekenler; Yapılan antraktştırmalara gereğince yemiş ve göveri bakımından verimli beslenmek, kalça kireçlenmesi riskini azaltır. Bu sebzelerin etkili birlikteşeni diallil disülfitindir. Elma, muz, armut, şeftali, kavun, üzüm ve kuru meyveler, soğan, pırasa ve zerrinmsak gibi sebzeler kalça kireçlenmesi riskini azaltır.

kireçlenme ne iyi gelir

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.